"Buna,
Sunt acum la Sentido Marea și vreau sa spun ca părerile sunt super împărțite și sunt în funcție de “Fițele” fiecărei persoane.
Eu personal le dau nota 10 hotelului din toate punctele de vedere (am fost și pe litoralul românesc și in alte stațiuni din Bulgaria) și pot face o diferența.
Încep cu mâncarea:
Micul dejun: da, este aceeași în fiecare zi (am fost și la alte hoteluri de 5 stele din Europa și micul dejun era muult mai slab ca aici), dar nu te obliga nimeni sa îți pui în farfurie tot ce este expus. Spun în cunoștința de cauza uitându-ma în jur la ceilalți turiști care au venit și cu 5 farfurii dimineața pe masa și au mâncat doar 1 ca la sfârșit sa spună ca nu le-au plăcut nu erau toți romani. Deci, o poți diversifica singur, mâncând diferit în fiecare zi, deoarece chiar ai diversitate.
Prânzul, în 6 zile, garnitura s-a mai repetat, este LOGIC, dar carnea a fost super diversificata. Porc gătit în diferite moduri, pui la grătar făcut pe loc, tocănițe, niște pârjoalele suuper gustoase, cârnați, iepure, rata, paela cu fructe de mare, muuulte salate și legume, sosuri, câte 2 supe calde în fiecare zi și o supa rece, prăjiturile nu mai spus. Multe și surprinzător, nu prea dulci. Fructe de sezon, banane, mere, portocale, struguri, etc. Băuturi la dozator din gama Pepsi, sucuri naturale tot la dozator (chiar au gust bun), 3 tipuri de vin, cafea de la expresor cu boabe măcinate pe loc. Au si partea de vegetarieni, și e destul de variata, muuulte brânzeturi (nu am văzut de multe o varietate așa mare de brânzeturi la all inclusive), pizza (chiar gustoasa), paste făcute pe loc. Șeful din Bucătărie este în sala și întreabă persoane la
Întâmplare dacă totul este în regula. Un domn într-o zi i-a reproșat ceva și el personal a remediat problema. Mi-a plăcut atitudinea. Nu intra toți turiștii Buluc la masa, ci ești condus de către hostes, se curată mesele rapid și cu simt de răspundere, se debarasează rapid mesele și am fost întrebata des de către șefa de sala dacă totul este în regula. Scaunele la bebeluși sunt curate, si înfoliate după fiecare curățare, în folie alimentara. Partea unde mănâncă bebelușul. Este si partea cu borcanele pentru bebeluși destul de variata. Sunt extrem de multe familii cu bebeluși sub un an și nu am auzit pe nimeni plângându-se ca nu au ce mâncare sa le dea. O Mămică chiar a rugat pe cineva de la Bucătărie sa ii gătească ceva copilului (cred ca avea intoleranta) iar ei imediat au ajutat-o. A stat lângă noi la masa.
Cina (am mâncat doar de 3 ori la restaurantul din hotel deoarece în celelalte seri am avut a la cart. Cât am fost aici mâncarea a fost variata, nu a fost aceeași de la amiaza, am prins seara bulgărească și seara cu fructe de mare(pot oferi câteva poze în privat).
Sunt 4 baruri, băuturile sunt ok, cocktailurile depinde ce barman prinzi ca sa îți dai seama cât e de diluat o tipa cu ochelari clar face cocktailuri nediluate ca aseară m-am amețit de la un singur pahar paharele sunt de plastic, dar nu de unica folosință, sunt sterilizate (cel puțin alea de pe plaja am văzut ca le-au pus într-o mașină de spălat vasele la sfârșitul programului). Au furgoneta cu înghețată pe plaja. Destul de gustoasa. Iar de la ora 14-17 este separat cu hamburgeri, HOT dogi si Snack bar. Sunt bunute produsele.
Nu am mers deloc la piscine deoarece ne-am dat seama ca toți copii care au fost ori au luat enterocolita ori au răcit. Ma refer la turiștii cu care ne-am intersectat pe plaja si am mai schimbat câteva vorbe cât se jucau copii împreuna. Ghinionul a fost ca Toți cu care am interacționat copii sa fi răcit sau un caz cred ca a fost enetereacolita deoarece după prima voma au plecat in RO de urgentă. Deci noi ne-am ferit.
Într-adevăr, plaja nu este ok. Dar nu e chiar vina hotelului. Ei ar trebui doar sa o curețe. Este destul de abrupta intrarea, iar deoarece au fost valuri mari în ultimele zile, nisipul este plin cu scoici si pietre mari. Fiica mea s a bucurat de valuri și acum când e marea liniștită se bucura de apa marii.
Prosoapele pentru plaja se schimba zilnic dar trebuie sa va duceți personal, șezlonguri găsești la orice ora chiar dacă o parte sunt rezervate cu noaptea în cap , curățenia se face zilnic doar dacă pui semnul pe USA (noua ni s-a spus de la Recepție ca dacă nu punem semnul in USA, este posibil ca sa ni se facă curățenie și sa ni se schimbe prosoapele de maxim 2 ori), deci nu uitați sa puneți semnul în USA. Barul din camera este umplut zilnic, la noi a fost cazul doar cu apa.
Pot da și alte detalii dacă se dorește.
P.S. Am specificat ca părerile sunt împărțite deoarece cu toți turiștii cu care am interacționat, toți au avut păreri diferite cu referire la hotel și condiții si mai important. Cereți dacă doriți toate condițiile din rezervare, deoarece o parte din turiști nici măcar nu știau ca au multe din condiții, gen serile cu restaurant a la cart, 2 cartele la camera, sa își schimbe prosoapele de plaja zilnic. Și da, programele lor se respecta cu strictețe, deci și noi ca turiști trebuie sa le respectam, nu doar sa comentam." Corina #sentidomarea
Comments