"Grifid Hotels, Grifid Vistamar Golden Sands , perioada vacantei: 05.08.2022-11.08.2022
Am ajuns intr-o dupa amiaza de august la acest hotel unde am avut cea mai minunata experienta de pana acum si tratata cu seriozitate atat de catre mine cat si de cei din hotel avand in vedere ca este primul concediu platit din proprii bani, in primul an de munca (am mentionat acest aspect deoarece asta m-a facut sa fiu atenta la micile detalii).
Primirea a fost una buna: personalul a raspuns cu promptitudine si respect chiar daca noi am intarziat 2 ore de la momentul check-inului, intarziere anuntata prin telefon, la care totul a fost in recul. Cand am ajuns la hotel: personal amabil care ne-a indicat din fata hotelului unde pot parca pentru cateva minute ca sa putem face check-inul si care a insistat sa ne duca bagajele personal sus - baiatul se numeste Adrean, asta am retinut si este o persoana faina (a vorbit cat a fost necesar cu cei care doreau informatii, cald, zambitor si foarte ospitalier). In cateva minute am facut cazarea si am urcat in camere unde am gasit o curatenie impecabila, foarte atenti la detalii, fara praf sau urme ale persoanelor anterioare in incinta camerei, lenjerie alba curata, pilota subtire de o persoana, de vara, potrivita pentru noptile la Golden Sand.
In minutele urmatoare: mi-am desfacut si pus bagajele exact ca la mine acasa, camera dispunand de multe dulapuri, noptiere, mese, canapea, balcon cu gratare care au facilitat uscarea hainelor, aer conditionat care a functionat impecabil si cu ajutorul carora am dezaburit baia dupa dusuri. Am avut ca si facilitate lifturi. Informatii expuse si in limba engleza pentru intelesul tuturor. Minibar aprovizionat zilnic: apa, bere, suc, design atragator in camere, suficient spatiu de desfasurare, pat 200x200 cm. Televizor unde am avut posibilitatea de “Mirroring” pentru a vedea filme inainte de culcare.
- Program de spalat haine contra cost;
- Masina parcata peste strada: 65€, pretul parcarii, masina am vazut-o de pe balcon si stiam ca e in siguranta;
- Mancarea: pe toate gusturile, proaspata, diversificata, healthy corner, calitativa, rafinata as putea spune (creveti, diferite tipuri de peste, rechin, rata, calamar, somon, multe feluri branzeturi, diferite varietati patiserie, adevarata brutarie: multe tipuri de paine, bagheluri si pateuri etc.). Priveliste catre mare din interiorul restaurantelor;
- Curatenie: in fiecare zi la aceeasi ora, persoane zambitoare, constiincioase.
- Animatori: foarte activi, placuti, zambitori, vorbitori impecabili de engleza, cu premii de castigat la concursuri organizate (nu va spun ce, vreau sa fie surpriza).
- Locuri de joaca pentru copii curate, amenajate, iar seara spectacole oferite de animatorii, pentru copii si nu numai );
- Barurile: personal rapid, cocktailuri alcoolice cat si NON-alcoolice executate rapid si conform cerintelor (nu s-au zgarcit cu alcoolul);
- Snack-barurile: gustoase, deschise intre mese si chiar unul de noapte, deschis de la 23.30;
- Piscina exterioara, interioara curate;
- Prosoape de plaja schimbate ori de cate ori doresti cu prin cartele pe care le dai la schimb. Pentru persoane cu dizabilitati: dintre cele pe care le-am observat, pot spune ca usile mari glisante si lifturile incapatoare vis-a-vis de punctele cheie: receptie, restaurant, iesirea din “curtea hotelului” cred ca le-au facut in regula sederea;
- Sala de fitness: micuta, accesibila , functionala, putea fi accesata si in afara programului daca vorbeai cu receptia, produse de dus oferite de hotel, calitate as putea spune. Masaje (cca. 100 leva), sauna - contra cost la ultra all inclusive. Mentionez ca am avut ocazia sa avem 3 rezervari la restaurante a-la-carte, cu mancare si bautura buna, mai jos atasate fotografii;
- Plaja curata, nisip fin, fara alge, senzlonguri si umbrele special pentru turistii hotelului, precum si un bar pe plaja;
- Parasiling pe plaja - 80 leva/ pers oana, 20/ pers plimbarea cu salteaua pneumatica. Sky zone - pentru noi nu a fost accesibila. Doar se poate intra si vizita o ora pe zi, ceea ce e interesant si dragut, acolo fiind program concept;
- Aqua park in hotelul din apropiere la aprox. 3 min, intr-un interval orar impus. Va invit sa aruncati un ochi peste fotografiile realizate de mine. Pentru mine, pot spune ca a meritat. La baza hotelului exista super-market pentru cele necesare, iar in stanga hotelului farmacie.
Statiunea este micuta, ospitaliera, diversificata (cluburi, carturi pentru copii, alte distractii, haine, trenulet de plimbat, ponei, restaurante, farmacii, magazine cu produse lor specifice din trandafir, magazin unde se pot face poze in costume clasice).
Legat de pret: am avut un discount 50% gasit pe site-ul hoteluri. Costuri extra: vinieta 37 lei, asigurare sanatate 45 lei, asistenta drum: 60 de lei - au fost necesare asigurarile.
Nu am asteptat in vama, acces rapid: vama Negru Voda." Camelia #grifidvistamar
Comments